www.rejeforum.dk går i luften

Nyheder fra http://www.rejeforum.dk
Post Reply
User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

www.rejeforum.dk går i luften

Post by Jonas »

Så kom dagen, hvor http://www.rejeforum.dk gik i luften.

Vi håber, at alle der har interesse indenfor rejer, snegle, krebs og krabber vil registrere sig her på siden og aktivt bidrage til, at siden bliver en succes.

Hvad enten du er nybegynder eller ekspert skal alle være velkommen på dette rejeforum. Videndeling og erfaringsudveksling er nøgleord, når målet er at udbrede denne gren af akvariehobbyen. Vi håber derfor, at du vil være med til at dele din viden og oplevelser med andre brugere.

Der er dog tale om et privat drevet site, hvorfor forhandlerannoncering ikke er tilladt.

Har du spørgsmål eller kommentarer, så kontakt webmaster@rejeforum.dk



User avatar
Henrik_Hundslev
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 439
Joined: 01 Oct 2011, 19:24
Lokation.: 6440 Augustenborg

Re: www.rejeforum.dk går i luften

Post by Henrik_Hundslev »

Hej ! Vil bare lige sige tusind tak fordi i har startet rejeforum.dk. Jeg håber at det bliver en kanon succes. Held og lykke i tiden fremover........ :D vi ses i forumet.
mvh Henrik_Hundslev


MVH Henrik
Rejenørd wannabe

User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: www.rejeforum.dk går i luften

Post by Jonas »

Hej Henrik,
Godt at se, at du har tilmeldt dig ;)
Ser frem til at høre lidt om dine rejer igen.
Hilsen
Jonas



Marya
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 7
Joined: 02 Oct 2011, 11:44

Re: www.rejeforum.dk går i luften

Post by Marya »

Hej :-)
Godt tiltag med dette forum. Jeg forestiller mig, jeg vil kigge herind af og til.
Her i huset har vi netop investeret i blue tiger OE og er spændte på, om vi kan få dem til at trives og yngle.
Ellers har vi RCS, Amano og så har jeg for et par år siden forsøgt mig med high grade CRS fra Tyskland. Det gik ikke ret godt... De døde ud over en periode, og sikke mange bekymringer og anstrengelser, der var forbundet med dét projekt;-) Men interessen for de smukke og særlige rejer ligger altid og lurer. Hvis jeg troede på, jeg kunne holde Sulawesi-rejer, havde jeg for længst købt mig fattig i dem.
Ellers har der stået high tech planteakvarie på dagsordenen længe hos os. Nu er der gearet lidt ned.
Held og lykke med jeres nye side!

Venligst
Maria, Aalborg



Post Reply