vi søger en Moderator.

Nyheder fra http://www.rejeforum.dk
Post Reply
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

vi søger en Moderator.

Post by monjak2444 »

hej alle jeg og caso har snakket om at vi godt kunne tænke os en moderator til vores forum her.
vi søger en der har erfaring med rejer og helst en del år på bagen,og ellers er det eneste andet krav godt humør :)

vis du kan tænke dig at blive moderator skriv her i tråden,så kan jeg og caso tage stilling til hvad vi skal gøre herfra.

mvh

Rejeforum.


mvh

Deniz

User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: vi søger en Moderator.

Post by caso »

Kom frisk!!

Som Deniz skriver, kunne vi godt bruge en mere i teamet. Jeg er selv hængt dygtigt op af jobbet og familien i tiden, så en mere på holdet vil være en fordel for siden. Om det er som Admin eller moderator er ikke så vigtigt for mig. Opgaven er at være med til at holde aktiviteten på siden igang, komme med forslag til aktiviteter, få nye brugere til at føle sig velkomne osv. Det er ikke fordi det skal være en stor arbejdsbelastning, men bare bidrage med hvad man nu kan.

Send gerne mig eller Deniz en PB hvis du er interesseret.


Mvh
Carsten

mokinimca
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 63
Joined: 17 May 2015, 08:54

Re: vi søger en Moderator.

Post by mokinimca »

føler mig stadig ret "ny" i verdenen så må hellere springe over :)

Kunne dog være fedt hvis vi får lidt mere gang i forum, men mon ikke det automatisk kommer nu vi nærmer os efterår igen



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: vi søger en Moderator.

Post by monjak2444 »

mokinimca wrote:føler mig stadig ret "ny" i verdenen så må hellere springe over :)

Kunne dog være fedt hvis vi får lidt mere gang i forum, men mon ikke det automatisk kommer nu vi nærmer os efterår igen

det er helt i orden ven ;) glæder mig osse til der kommer lidt gang i den :)


mvh

Deniz

Post Reply