Vejle Akvariemesse

Nyheder fra http://www.rejeforum.dk
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Vejle Akvariemesse

Post by monjak2444 »

det lød som en fin oplevelse i har haft er lidt misundelig :) og ret sjovt at se hvad der er hot i år var nødvendigvis ikke det samme for et års tid siden og jeg ville da have troet man kunne komme af med sine prl'er og tigere pleje da osse at sælge ok kunne jeg forestille mig.
også må vi håbe at de for et lidt større sted næste år så folk ikke skal stå udenfor og vente o for lang tid :)


mvh

Deniz

Bjarne v p
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 27
Joined: 07 Nov 2016, 06:53
Lokation.: Holstebro

Re: Vejle Akvariemesse

Post by Bjarne v p »

caso wrote:Det var en rigtig fin messe. Mange stande og rigtig mange, der havde rejer med.

Som Henrik skriver, så gav brandmyndighedernes indblanden lidt bedre plads i hallerne, men også lidt utilfredshed blandt de besøgende der ventede 20-30 min i regnvejr på at komme ind. Ikke bare en gang, men hver gang de skulle skifte hal. Messen har vist nået en størrelse hvor de må se sig om efter nogle andre faciliteter. Som tingene er i øjeblikket forventer jeg at Herning melder sig på banen inden længe ;)

Alt i alt var det en god oplevelse, og jeg er da bestemt ikke afvisende for at skulle deltage en anden gang. Måske der skal reklameres lidt forud for, for at fortælle lidt mere om hvad der er med. Jeg fik eksempelvis ikke solgt en eneste PRL, så hvis der er nogen, der mangler, er jeg klar på en frisk handel. Til gengæld blev blue dream udsolgt.
Hej Caso
Var det dig der stod sammen med Henrik? Super fine PRL du havde med. Mener også du havde nogle super flotte Snow White med, passer det ikke for mig?


Mvh Bjarne

User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Vejle Akvariemesse

Post by caso »

Bjarne v p wrote:
Hej Caso
Var det dig der stod sammen med Henrik? Super fine PRL du havde med. Mener også du havde nogle super flotte Snow White med, passer det ikke for mig?
Det var bestemt mig. Takker for roserne.

Ronni - jeg skal se hvad jeg kan gøre mht et billede.


Mvh
Carsten

Ro9p
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 31
Joined: 11 Sep 2016, 16:04
Lokation.: Sorø

Re: Vejle Akvariemesse

Post by Ro9p »

caso wrote:
Bjarne v p wrote:
Hej Caso
Var det dig der stod sammen med Henrik? Super fine PRL du havde med. Mener også du havde nogle super flotte Snow White med, passer det ikke for mig?
Det var bestemt mig. Takker for roserne.

Ronni - jeg skal se hvad jeg kan gøre mht et billede.
Hej Caso.

Det lyder godt. Du kan bare sige hvis det er nemmere på mail eller SMS, messenger...



User avatar
Henrik_Hundslev
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 439
Joined: 01 Oct 2011, 19:24
Lokation.: 6440 Augustenborg

Re: Vejle Akvariemesse

Post by Henrik_Hundslev »



MVH Henrik
Rejenørd wannabe

Post Reply