rød pinto

Pinto, Blue Bolt, Red Bolt, King Kong, Panda, Red Wine, Red Ruby, Mischlinge
User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: rød pinto

Post by Jonas »

Ja - nu må vi se hvad baljen udvikler sig til - de tilbageværende rejer får jo ikke så meget opmærksomhed for tiden.
Men har efter en lang tænkepause endelig fundet ud af, hvad der skal gå i det 4 indkørte akvarium, så har stået tom den sidste måneds tid.
Et par nye små billige rejer er bestilt til lev. i næste uge...



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: rød pinto

Post by monjak2444 »

nogengange skal man bare lade rejerne passe sig selv så kommer der altid en spændene overraskelse ved hvert vandskift :)
godt at høre du har lidt igang og bliver spændene at se hvilken rejer du har valgt :)og vil ikke engang spørge om hvilke rejer du har købt det overlader jeg til min fantasi og måske vis du laver en tråd om det engang :D


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: rød pinto

Post by monjak2444 »

så er det tid til mere rejeguf :) tror ski jeg har fået en rød multistribe eller zebra vildt spændene :)
https://www.youtube.com/watch?v=tNb-2mDRsME
hvad synes i de ligner.
Attachments
IMAG0383.jpg
IMAG0383.jpg (268.61 KiB) Viewed 9515 times
IMAG0379.jpg
IMAG0379.jpg (254.75 KiB) Viewed 9515 times
IMAG0377.jpg
IMAG0377.jpg (393.33 KiB) Viewed 9515 times


mvh

Deniz

Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: rød pinto

Post by Smedn »

Det er samme spænding som at kigge mischling yngel, om der er noget spændene. Men må være noget sjovere at kigge pinto yngel ;)

"Synes godt om"



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: rød pinto

Post by monjak2444 »

det er skide skægt men jeg kigger nu ligeså meget på mine taiwan osse :)og jonas havde ret det ligner en mischlinge reje på det sidste billed i venstre side,men det skal nok blive sjovt det her pinto sjov :D


mvh

Deniz

Nissehulen
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 269
Joined: 25 Sep 2013, 07:44

Re: rød pinto

Post by Nissehulen »

Hvis du har solgt alle dine pinto mischling / spottedhead, så er der en som har hoppet ud af akvariet inden, for er det ikke en spottedhead / pinto mischling på det nederste billed med de to pinto unger :)


I love shrimps
NISSEN

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: rød pinto

Post by monjak2444 »

den er kommet fra de pintoer 100procent har hverken k-14 eller vis det var mine pinto mischlinge som jeg har solgt,skulle lave noget af et rejehop lol på over halvanden metervis de skulle ramme det akvarium hvor pintoerne er nu.


mvh

Deniz

Nissehulen
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 269
Joined: 25 Sep 2013, 07:44

Re: rød pinto

Post by Nissehulen »

Ha ha griner.. Jeg synes bare den store reje på det sidste billed lignede en alm spottedhead. Men forklaringen er, at dine pinto på nær de røde, er lavet på pinto / pinto mischling :). Men selv "rene" pinto kan også lave mischling. Men flotte er de :)


I love shrimps
NISSEN

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: rød pinto

Post by monjak2444 »

hehe jeg misforstod dig,vis den store reje er en pinto mischlinge så må du gerne kontakte hende vi fik dem af og sige hun skylder :D


mvh

Deniz

User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: rød pinto

Post by Jonas »

Den store reje på det sidste billede er en Pinto spotted head....de enkelte spot er ikke ret tydeligt - så det er ikke af den bedste "kvalitet", hvis man kan sige det om et mønster - men klart en Pinto. Mon ikke det blot er lyset, der gør det sorte lidt "uklart". Man ser tydeligt på billedet, at solen kommer ind fra siden, netop der hvor rejen sidder :-)



Post Reply