Taiwan bee

Pinto, Blue Bolt, Red Bolt, King Kong, Panda, Red Wine, Red Ruby, Mischlinge
Post Reply
Lotte13
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 79
Joined: 05 Nov 2016, 23:46
Lokation.: Nordsjælland

Taiwan bee

Post by Lotte13 »

Hej Deniz
Jeg har stadig mine Taiwan bee jeg købte af dig i slutningen af 2016. Igennem de sidste 4-5 måneder er de begyndt at dø stille og roligt en af gangen og der er kun kommet en unge i den periode. Har prøvet at skifte aktivt bundlag som modnede mens de var i reserve akvarie. De er kommet tilbage, men det forsætter. Jeg har prøvet alt og nu stopper min tålmodighed. En af dagene ryger de over i reserve akvariet igen også starter jeg deres akvarie op på nye med nyt bundlag og modning. Vil gerne starte med 20 nye Taiwan bee så jeg dermed udelukker sygdom. Så vil høre om du har nogle Taiwan bee til salg om en månedstid?? Gerne ekstrem red eller shadow panda??
Jeg fik for en måned siden mine calceo bee med hjem fra Jylland og de køre super og mine Dennerli er begyndt at yngle igen, så helt skidt er det ikke her.
Attachments
B276ADC7-8369-49C3-91F1-8C75B2018DD8.jpeg
B276ADC7-8369-49C3-91F1-8C75B2018DD8.jpeg (956.67 KiB) Viewed 6462 times



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Taiwan bee

Post by monjak2444 »

når for dælen da lotte den var ikke god :(

jep det kan jeg da godt finde frem til dig til den tid intet problem.

hvad tror du årsagen kan være til de dør ?


mvh

Deniz

Lotte13
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 79
Joined: 05 Nov 2016, 23:46
Lokation.: Nordsjælland

Re: Taiwan bee

Post by Lotte13 »

Jeg ved det simpelthen ikke, men super du har lidt i næste måned :) Jeg kigger dem lige an en uges tid mere og ellers ryger de i reserve akvariet. Jeg skal også lige have købt noget red bee sand inden jeg kan komme igang. Vi snakkes ved. Du kan evt sende mig PB, så kan vi snakkes ved der.



Post Reply