Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Tiger, Red/Black Bee, Snow White m.fl.
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by monjak2444 »

Rejekællingen ;-) wrote:
monjak2444 wrote:
Rejekællingen ;-) wrote:
Ja de er VILDE med det :D Deres favorit er dampede spinatblade ;)
lækkert dem må jeg skaffe mig :) men hvor køber i dem henne.
Det er bare helt almindelige økologiske babyspinatblade, som jeg køber i supermarkerne :) Brændeælderne har jeg selv været ude og plukke :)
kunne være man skulle prøve at gå i et supermarked på et tidspunkt :lol: :lol:


mvh

Deniz

Eagleauster
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 40
Joined: 14 Feb 2015, 09:10
Lokation.: Gentofte

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Eagleauster »

Sikke nogle søde rejer!

Lykkes du bare med alle dine forsøg? ;) Det er i hvert fald det indtryk, jeg får, når jeg læser om dine forskellige rejeprojekter. :P



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by monjak2444 »

vis man bare giver sig lidt tid og sætter sig ind i tingene så bliver man mange gang belønnet godt med rejebørn og dorthe har mere end bevist hun har styr på tingene og ikke nok med det så laver hun super flotte rejer og flotte scapes så bliv endelig ved rejekælling we like :D


mvh

Deniz

Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 514
Joined: 17 Mar 2014, 19:00
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Rejekællingen ;-) »

Hvor er i søde :oops: sikke nogle rosende ord :)

Det er jeg da glad for i synes :) det går op og ned vil jeg sige. Har en flot blue tiger stamme, men desværre synes jeg næsten kun den giver blondies og lyseblå rejer :S

Smiley'erne går super godt :) der er kommet en del flotte smiley'er og mosura'er jeg vil avle videre på når jeg får min reol :D

Ved de Orange rili eksperimenterer jeg lidt med forskellige mønstre etc. Havde på et tidspunkt 12 hunner med æg. De har smidt alle nu, så bliver spændende at se hvad der kommer ud af det :D

Kan afsløre at jeg har brugt rigtig MANGE timer på at læse om det :) det er super spændende og sjovt. :D


Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

Eagleauster
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 40
Joined: 14 Feb 2015, 09:10
Lokation.: Gentofte

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Eagleauster »

monjak2444 wrote:vis man bare giver sig lidt tid og sætter sig ind i tingene så bliver man mange gang belønnet godt med rejebørn og dorthe har mere end bevist hun har styr på tingene og ikke nok med det så laver hun super flotte rejer og flotte scapes så bliv endelig ved rejekælling we like :D
Enig med dig Deniz, det er helt sikkert inspirerende at kigge på dine akvarier, Dorthe Rejekælling ;) Jeg går selv rigtig meget op i indretningen - det er den halve fornøjelse/forbandelse :lol:



Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 514
Joined: 17 Mar 2014, 19:00
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Rejekællingen ;-) »

Eagleauster wrote:
monjak2444 wrote:vis man bare giver sig lidt tid og sætter sig ind i tingene så bliver man mange gang belønnet godt med rejebørn og dorthe har mere end bevist hun har styr på tingene og ikke nok med det så laver hun super flotte rejer og flotte scapes så bliv endelig ved rejekælling we like :D
Enig med dig Deniz, det er helt sikkert inspirerende at kigge på dine akvarier, Dorthe Rejekælling ;) Jeg går selv rigtig meget op i indretningen - det er den halve fornøjelse/forbandelse :lol:
Jamen, jeg bøjer mig i støvet og siger mange tak :D
Synes helt sikkert også indretningen har noget at sige. Jeg nyder selve akvariet ligeså meget som jeg nyder rejerne. Hvis det ikke ser bare okay ud, bliver jeg irriteret ;)


Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

Eagleauster
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 40
Joined: 14 Feb 2015, 09:10
Lokation.: Gentofte

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Eagleauster »

Rejekællingen ;-) wrote:Jamen, jeg bøjer mig i støvet og siger mange tak :D
Synes helt sikkert også indretningen har noget at sige. Jeg nyder selve akvariet ligeså meget som jeg nyder rejerne. Hvis det ikke ser bare okay ud, bliver jeg irriteret ;)
Mon det er en kvinde-ting?? :lol:



Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 514
Joined: 17 Mar 2014, 19:00
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Rejekællingen ;-) »

Eagleauster wrote:
Rejekællingen ;-) wrote:Jamen, jeg bøjer mig i støvet og siger mange tak :D
Synes helt sikkert også indretningen har noget at sige. Jeg nyder selve akvariet ligeså meget som jeg nyder rejerne. Hvis det ikke ser bare okay ud, bliver jeg irriteret ;)
Mon det er en kvinde-ting?? :lol:
det kunne sagtens tænkes ;-) :lol:
Hvor bor du henne af i landet? Hvis du har lyst kan du udfylde location feltet under din profil :)


Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

Eagleauster
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 40
Joined: 14 Feb 2015, 09:10
Lokation.: Gentofte

Re: Nu med CRS/CBS - "Smiley Head" :D

Post by Eagleauster »

Rejekællingen ;-) wrote:
det kunne sagtens tænkes ;-) :lol:
Hvor bor du henne af i landet? Hvis du har lyst kan du udfylde location feltet under din profil :)
Hermed gjort! Jeg bor i Gentofte.



Post Reply