Royal blue farve

Tiger, Red/Black Bee, Snow White m.fl.
Post Reply
mokinimca
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 63
Joined: 17 May 2015, 08:54

Royal blue farve

Post by mokinimca »

Kort og godt.......er det meget normal at royalblue oe bliver mere og mere mørke med alderen? Købte nogle der varierede en del i farve....en del af dem døde, men fik skiftet over til regnvand/hanevand. Dette ser ud til at holde de sidste 4 i live. De harnu også fået lidt unger. Nogle af dem var ikke så mørke i starten, men ser ud til at de bliver det efterhånden som de bliver lidt større. Eller skal de helst have den mørke farve helt fra start ?



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Royal blue farve

Post by d9ha »

Nu er salgsnavne ikke det bedste udgangspunkt, men den reje, jeg mener er royal blue, er en tigerreje (Caridina Mariae), og de starter helt farveløse. Når de er en halv centimeter begynder man som regel at kunne se farve, og når de er en centimeter skal de have farve


Mvh
Henrik

mokinimca
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 63
Joined: 17 May 2015, 08:54

Re: Royal blue farve

Post by mokinimca »

d9ha wrote:Nu er salgsnavne ikke det bedste udgangspunkt, men den reje, jeg mener er royal blue, er en tigerreje (Caridina Mariae), og de starter helt farveløse. Når de er en halv centimeter begynder man som regel at kunne se farve, og når de er en centimeter skal de have farve
Hvad angår navn, tror jeg du har helt ret......men de går vel generelt under Royal Blue eller ?
hvad angår farve, er det faktisk også det mønster jeg ser

tak for svar



User avatar
Henrik_Hundslev
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 439
Joined: 01 Oct 2011, 19:24
Lokation.: 6440 Augustenborg

Re: Royal blue farve

Post by Henrik_Hundslev »

Mine Royal blue....
IMG_20161018_130745.jpg
IMG_20161018_130745.jpg (1.86 MiB) Viewed 7171 times


MVH Henrik
Rejenørd wannabe

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Royal blue farve

Post by Aquahorti »

Flot akvarie du har der Henrik, jeg elsker at se akvarier med skinnende/glødende klart vand, nok lidt aquascaping snobbery fra min side :mrgreen:



Post Reply