Midlertidig Aquascaping mappe

Pumpe, filter, lys, akvarie
Post Reply
User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Midlertidig Aquascaping mappe

Post by Aquahorti »

Jeg har lavet denne tråd for at vi ikke fylder andre steder medens der bliver lavet en selvstændig mappe. Jeg vil foreslå at enkelte poster bliver flyttet her til i mellemtiden.



User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Midlertidig Aquascaping mappe

Post by Aquahorti »

/quote.
nogle af de scapes hvor der ikke er låg på, har jeg flere gange set grene/blomster/planter stikke op over vandet. Det synes jeg ser vildt godt ud. Men kan naturligvis godt se det er surt,hvis man mister en del rejer på den bekostning
/unquote.

De aquascapes du her omtaler stiller lidt andre krav til lys, planter og dyr. Jeg har ikke selv lavet den type aquascapes endnu, men kommer i fremtiden til at lave dem, blot hvor det er sten og planter der kommer ud af vandet (Det er en af grundene til at jeg samler forstenet træ).

Hvis Amano rejer ikke er tilfredse med forholdene (dette gælder sikkert også alle de andre rejearter), så kan de gå på opdagelse for at finde et sted hvor forholdene er mere gunstige. Det er altså et tegn på at der er noget galt med forholdene at det stikker af, oftest er det mangel på mad der gør udslaget men der kan være mange andre grunde.
Så den bedste måde at holde dem i akvariet, er at give dem forhold de ikke vil væk fra. Det tror jeg ikke der er nogen der kan opretholde altid, så som med alt andet kan man ikke gøre mere end sit bedste for at holde på dem, og hvis de begynder at stikke af, så prøve at finde ud af hvad der er galt.

Mvh



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Midlertidig Aquascaping mappe

Post by monjak2444 »

hvorfor har du lavet et opslag i teknik om aquascaping bare nysgerrig :)


mvh

Deniz

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Midlertidig Aquascaping mappe

Post by Aquahorti »

Da jeg følte at vi begyndte at fylde lidt for meget i forslags mappen, og ikke ønsker at andre forslag skulle blive overset.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Midlertidig Aquascaping mappe

Post by monjak2444 »

ok :)


mvh

Deniz

Post Reply