golden tiger x crs

Tips, erfaring, projekter
Rejekællingen ;-)
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 514
Joined: 17 Mar 2014, 19:00
Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd

Re: golden tiger x crs

Post by Rejekællingen ;-) »

monjak2444 wrote:mage tak dorthe :)

ja de røde af dem er dem jeg skal yngle videre på så jeg kan få dem mere røde også nogle flotte hvide striber på ryggen som går på tværs.og der er mange af dem der er gul og orange jeg har så mange forskellige så når jeg skal selektere puha så kommer jeg til at bruge noget plads.

jeg kalder dem bare crs x golden tiger :D for ved faktisk ikke hvad de kalder dem :lol:
Det lyder som et rigtig spændende projekt (og pladskrævende :lol: )

Spændt på at se hvad du får ud af dem senere hen også. Det er i øvrigt fedt at se en opstartet tråd om kryds, hvor der stadig arbejdes på det - synes jeg ser rimelig tit at sådanne projektet dør med hurtigere. Ellers også er det bare fordi folk er lidt skidte til at opfølge deres tråde :S


Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår :roll:

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

ja det tager meget plads men i mit tilfælde bruger jeg et enkelt akvarium :D indtil videre men skal til at sætte en reol op så bliver der lidt mere plads :)
smedn opdatere stadig med sine tibees så det synes jeg osse er fedt vi kan følges lidt og vi startet nogenlunde samme tid,men vil give dig ret i at der er ikke så mange projekter at følge rundt omkring.det svære er at overtale dig selv til at undvære et akvarie eller flere til den slags projekter.
men spændene er det og er helt vild med de røde jeg har lavet synes ikke jeg har set nogle der ligner dem,må ud på det internationale og lure lidt rundt omkring ser om jeg kan finde nogle der ligner.


mvh

Deniz

Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: golden tiger x crs

Post by Smedn »

Jeg er også tilhænger af de her kryds projekter. Spændene hvad der kan komme ud af dem. Kræver lidt plads, og ikke mindst tid.. Der kan godt gå længe imellem der sker noget



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

lige præcis rejerne passer sig selv indtil man starter selekteringen og der er jeg ikke engang noget til endnu men meget snart :)


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

her er lige en sjov en jeg fangede på kamera idag :)
IMAG0542.jpg
IMAG0542.jpg (291.15 KiB) Viewed 8251 times


mvh

Deniz

tove
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 301
Joined: 29 Oct 2012, 18:00
Lokation.: 2670 Greve

Re: golden tiger x crs

Post by tove »

Deniz, du skal da snart have nogle flere akvarier, med alle de spændende små varianter



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

ja jeg for travlt med at selektere herfra og til juleaften tror jeg :)


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

her kommer lige lidt fra hybrid akvariet.
https://www.youtube.com/watch?v=poHCfPnPWz0


mvh

Deniz

Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: golden tiger x crs

Post by Smedn »

Cool. Der er en med "backstripe" ved 1.00 minuttet, den er da meget fræk :) Og det er alle de andre selvfølgelig også. Spændene hvad man kan finde i sådan en balje.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: golden tiger x crs

Post by monjak2444 »

ja det er ret sjovt at se hvad man kan få ud af dem,overvejer at smide lidt pinto på dem eller noget taiwan,så det skal nok blive sjovt at se hvad jeg finder ud af,for set er snart selekterings tid.


mvh

Deniz

Post Reply