Minimum rejer

Tips, erfaring, projekter
JacobHansen
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 14
Joined: 17 Jan 2016, 20:19

Re: Minimum rejer

Post by JacobHansen »

Jeg er helt sikker på at have et akvarie mere... det ser jo dumt ud kun at have et på den ene side af computeren :P :P

meen, det skal nok komme.

Det blev indtil videre til en "normal" Java Moss på mit skjul, det var hvad butikken havde lige nu.


Mvh.

Jacob

JacobHansen
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 14
Joined: 17 Jan 2016, 20:19

Re: Minimum rejer

Post by JacobHansen »

For at forlade "minimum rejer" lidt, så vil jeg rigtig gerne se / høre lidt om hvilke flotte kombinationer man kan få ud af en Tangerine Tiger. Jeg tænkte at skulle sætte 2 forskellige farver sammen for at få nogle forskellige "modeller". Men er det lige så sjovt at kun udvikle på Orange, og så udvide med en anden sammensætning når der er kommet nogle flotte farver fra "pure orange" ??? :)


Mvh.

Jacob

Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: Minimum rejer

Post by Smedn »

Monjak har en aktiv tråd under "opdræt" hvor der er brugt Tangerine tigere, så der kan du se hvad der kan komme ud af det :) Jeg har selv et kørende hvor det er de blå tigere der er krydset ind over, også med en tråd under "opdræt".
Jeg synes personligt det er rigtig sjovt at krydse dem, og se hvad der kommer ud af det - og så avle videre på det man nu har lyst til.

Men jeg kan bestemt også godt se det sjove ved at forsøge at få så flotte, fx, orange farve frem. Så det er smag og behag :) under alle omstændigheder kommer det til at kræve mere end 1 akvarie, men det er jo kun et plus.



Post Reply