Flydende ketapang ekstrakt

Symptom, behandling
Post Reply
User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Flydende ketapang ekstrakt

Post by Jonas »

Så fik jeg bestilt lidt produkter hjem fra akvariebiksens webshop.
Bestilt i går eftermiddag - leveret her til formiddag - hurtigere kan det vel ikke gøres :D

Jeg har længe stået foran at skulle anskaffe mig lidt nye ketapang blade, men har også læst en del godt omkring den flydende udgave. Derfor kom der, ud over bladene, 2 flasker flydende ekstrakt med af mærket "Rendo-shrimp".
Flyende.JPG
Flyende.JPG (54.87 KiB) Viewed 5742 times
Skulle være godt både som forebyggende og helbredende i forbindelse med evt. sygdomme i akvariet. Nu er det i hvert flad indkøbt, hvis der skulle opstå sygdom i et eller flere af akvarierne. Vil nok stadig anvende ketapang bladende, som det primære forebyggende, men kan samtidig supplere med det flydende.

I lan læse nærmere om produktet her: http://shop.akvariebiksen.dk/index.php? ... uct_id=468 samt om ketapang bladenes effekt her: http://rejeakvarie.dk/?p=144

Fik også bestilt lidt foder - opdrætsfoder fra Rendo samt mine rejers yndlingsmærke Ebi Dama fra Shirakura.



claus

Re: Flydende ketapang ekstrakt

Post by claus »

;)



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Flydende ketapang ekstrakt

Post by Reja »

Har du fået det afprøvet?


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: Flydende ketapang ekstrakt

Post by Jonas »

Ja - det er afprøvet i 2 af akvarierne. Dog mest som forebyggende, da jeg heldigvis ikke lige har problemer med sygdom/mistede rejer i nogle af akvarierne.



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Flydende ketapang ekstrakt

Post by Reja »

Jonas wrote:Ja - det er afprøvet i 2 af akvarierne. Dog mest som forebyggende, da jeg heldigvis ikke lige har problemer med sygdom/mistede rejer i nogle af akvarierne.
Okay :)


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Post Reply