Akvariemessen i køge d. 6 nov

Her kan du poste alt mellem himmel og jord.
User avatar
mich
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 25 Sep 2011, 09:58
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by mich »

Gode billeder Johnny :D - ser ud til at der har været mange mennesker, kunne være sjovt at prøve at have en stand på et tidspunkt :)


Mvh. Mich

User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by buller42 »

Ja der var pænt mange mennesker, og jeg mener Michael snakkede om over 900 betalende gæster, udover dem der var med på standene. Og Michael var rigtig glad hvis der kom 500, så nu er han rigtig rigtig glad og rende da også rundt med et kæmpe smil på til sidst :D



User avatar
mich
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 25 Sep 2011, 09:58
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by mich »

Ok, det er sgu da en pæn sjat mennesker på forholdsvis kort tid! - så må man håbe at sucessen bliver gentaget til næste år :)


Mvh. Mich

User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by buller42 »

Jonas wrote:Ser da ud til at være velbesøgt...Fik du købt rejer på messen?
Nej jeg fik ikke købt nogle rejer med hjem. da jeg syntes de var atl for dyre i forhold til kvaliteten.



User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by buller42 »

mich wrote:Ok, det er sgu da en pæn sjat mennesker på forholdsvis kort tid! - så må man håbe at sucessen bliver gentaget til næste år :)
Ja det må man sige og uden at sige for meget, så har jeg hørt i min hørebøf, at der kommer en messe igen næste år :D så den kan man jo kun glæde sig til :)



User avatar
mich
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 25 Sep 2011, 09:58
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by mich »

Det ser godt nok ud til at mallen.dk har lagt nogle kræfter i at få den stand op og stå, det er da også en sjat akvarier han har fået sat op :shock:


Mvh. Mich

User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by buller42 »

mich wrote:Det ser godt nok ud til at mallen.dk har lagt nogle kræfter i at få den stand op og stå, det er da også en sjat akvarier han har fået sat op :shock:
Ja det havde han helt sikkert også, nåede desværre ikke at snakke så meget med Kenneth, for der var rygende travlt omkring hans akvarier hele tiden, så det var godt han havde nogen til at hjælpe, for ellers havde han ski nok fået stress inden dagen var omme :D
Ja det er en super fed reol han har der, akvarierne var dog lidt ridset men ellers flotte.



User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by Jonas »

buller42 wrote:
Jonas wrote:Ser da ud til at være velbesøgt...Fik du købt rejer på messen?
Nej jeg fik ikke købt nogle rejer med hjem. da jeg syntes de var atl for dyre i forhold til kvaliteten.
Ja, skal jo gerne stemme sammen...

Var der generelt mange rejer til salg?
Specielle rejer du evt. gik efter på messen?



User avatar
buller42
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 258
Joined: 02 Oct 2011, 16:51
Lokation.: Ballerup/Sjælland
Contact:

Re: Akvariemessen i køge d. 6 nov

Post by buller42 »

Jonas wrote:
buller42 wrote:
Jonas wrote:Ser da ud til at være velbesøgt...Fik du købt rejer på messen?
Nej jeg fik ikke købt nogle rejer med hjem. da jeg syntes de var atl for dyre i forhold til kvaliteten.
Ja, skal jo gerne stemme sammen...

Var der generelt mange rejer til salg?
Specielle rejer du evt. gik efter på messen?
Ja det syntes jeg da også

Nææ, der var ikke så meget at vælge imellem, men jeg havde da kik på nogle snow white og prisen på 60 kr stykket var nogenlunde hvis de havde været hvide :) og så havde jeg kik på deep blue tiger, men havde ikke lige penge til at gi 130 kr stk for dem og så havde jeg kik på nogle rili'er, men de var så små, at sælger ikke turde putte dem i akvariet af frygt for ikke at kunne finde dem igen :D, så de gik i en lille bøtte og så til 50 kr pr stk, hmm (har selv lige givet 15 kr pr stk for næsten voksne) og skulle kun have haft lidt andet blod til min stamme, derudover var der CRS & CBS SS på ca 0.6-0.8 cm til 100 kr pr stk, men dog fornuftige i farverne, det var det i grove træk som jeg var lidt interesseret i. :)



Post Reply