akvadag viborg

Her kan du poste alt mellem himmel og jord.
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

det vil jeg gøre :)

:D :D mange tak henrik :D :D og nu skal man bare passe på hvad man siger shrimppower nej caso og jeg kører samme stil som jonas og gutterne.og jeg vil tro vi få en rigtig hyggelig og informativt rejeside med de fine rejeopdrætter/rejeholdere vi har her på siden :)


mvh

Deniz

kim m
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 303
Joined: 03 Oct 2011, 07:44
Lokation.: Holstebronx

Re: akvadag viborg

Post by kim m »

Fik kigget lidt nærmere igår...

Rejer:

Tangerine Tiger
Green Jade
Topas Blue
Blue Carbon rili
Frasortering fra Blue carbon rili
Brune rejer (fra Black Sakura)
Yellow fire neon
Red Tiger

Andet:

Flere Poecilia wingei med lokation.
Scolichthys iota m. lokation
Xiphophorus continens m. lokation.
Poecilia sp. Orange line m. lokation
Danio aesculapi

Corydoras marmoratus "Uruguay"

...og sikkert noget jeg har glemt!


Besøg min blog: easyshrimp.blogspot.dk

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

uha glæder mig til at høre hvordan det er gået til akvadag og om der er nogle der har fået købt nogle flotte rejer :)


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

det var ikke meget i havde fået købt :) nå men så vil jeg gerne lægge ud,min kammerat fik mig 20 topaz blue hvem de er fra aner jeg ikke men nok fra kim af og flotte dyr.de er lige blevet sat i deres akvarie med osmosevand,gh+/kh+ mineral og ms hos rejerne lå på lidt over 500ms og hos mig ligger den på 450ms hos neocaridinaer så nu venter jeg spændt på at de falder til uden problemer og bliver endnu mere flotte.


mvh

Deniz

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Købte selv kun lidt småting + et par byttehandler, men jeg havde en masse med, og fik gode priser for langt det meste, men lige de blå topazer og kardinalerne endte i det rene røveri. Dog ingen klager herfra. det er vilkårene på auktion. Det er jo overskud man sælger, og så giver det i min optik ikke mening at sætte mindstepriser på noget af det.

Tillykke med nyerhvervelsen Deniz. Hvis de er fra mig skulle der gerne være min. 1 rognbærende hun med. Mine poser var mærket med manillamærker, så de er lette at genkende.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

det er altid rart at møde sine fælles hobbyister og lave lidt byttehandler det er altid sjovt synes jeg :)fik du nogle rejer henrik.

jeg ved det faktisk ikke hvem de er fra der rejerne da jeg først modtog dem dagen efter og rejerne var pakket om i nye poser men kan da lige høre min buddy ad,og der var 3 hunner med æg så det var et fint køb og tak til jer begge vis jeg ikke finder ud af hvem de kom fra :)og super flotte rejer og jeg glemte hurtigt mine meget savnet blue jellys som jeg har solgt min stamme til stigsen herinde på fra forummet af håber rejerne har det godt for de er stadig lidt savnet :)men mon ikke jeg har glemt dem om et par dage :D


mvh

Deniz

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

@ Deniz.
Fik nogle fine neonstripe yellow fire.

Vil tro at det er "mine" poser Blue Topaz du har fået, da jeg havde mindst 1 ægbærende hun i hver pose.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

tillykke med dem henrik :)

og det er god stil du kører der henrik,jeg har 3 med æg.
selektere i jeres topaz kan se nogle af dem har lidt sort på sig,ville det være en god ide at hive fra.


mvh

Deniz

d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: akvadag viborg

Post by d9ha »

Jeg sorterer for lyse fra, og hvis der er nogen der minder om carbon rili. Så ja, den ville jeg fjerne.


Mvh
Henrik

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: akvadag viborg

Post by monjak2444 »

cool det vil jeg straks gå i gang med så jeg kan få en fin stamme og hvordan med ungerne hvornår er de fuldt farvet.


mvh

Deniz

Post Reply