Udstilling

Her vil der være links til andre rejesider, forums og blogs.
Ej forhandler.
Post Reply
User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Udstilling

Post by Bjarne »

Hej vil høre om der er nogle her på forum der er interesseret i og tage en tur til Hanover til reje udstilling , det drejer sig om den 8. Internationales Garnelenchampionat 5. – 7. Februar 2016, der er en video her https://www.youtube.com/watch?v=d64-eDnlSS4 det er en rimelig stor udstilling hvor der også er muligt og lave en god handel af udstyr :D .
Hilsen Bjarne



frankdk
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 2
Joined: 13 Nov 2015, 17:48

Re: Udstilling

Post by frankdk »

hej jeg vil godt høre lidt mere hvad du har tænk dig flyver /køre vi i bil osv .men det lyder spænden .ps jeg er fra Valby . kh Frank



User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Re: Udstilling

Post by Bjarne »

frankdk wrote:hej jeg vil godt høre lidt mere hvad du har tænk dig flyver /køre vi i bil osv .men det lyder spænden .ps jeg er fra Valby . kh Frank
Jeg vil tage bilen , måske dagen før og tage en overnatning på et billigt hotel nær udstillingen , så man kan være der når de åbner , når man har set sig mæt og brugt sine sidste penge ville jeg køre mod Danmark :D



frankdk
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 2
Joined: 13 Nov 2015, 17:48

Re: Udstilling

Post by frankdk »

vi godt køre med nogen da jeg ikke har bil. og skal nok også betale bezin også . så hvis nok fra kbh. eller der omkring skal der ned og har plads til en så jeg på . Frank



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Udstilling

Post by monjak2444 »

Tror i de sælger rejer dernede,og jeg vil osse gerne afsted vis jeg ikke havde lidt udestående med den tyske regering ups :)

Måske i kan holde øje med super crystal Black kunne godt tænke mig nogle i mellem kvalitet for høj kvalitet koster kassen.
Så vis folk er friske vil jeg godt smide noget mønt efter jer :) til den tid.


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Udstilling

Post by monjak2444 »

Ov har ordnet det men I må stadig gerne kigge efter flotte rejer :)


mvh

Deniz

User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Re: Udstilling

Post by Bjarne »

monjak2444 wrote:Tror i de sælger rejer dernede,og jeg vil osse gerne afsted vis jeg ikke havde lidt udestående med den tyske regering ups :)

Måske i kan holde øje med super crystal Black kunne godt tænke mig nogle i mellem kvalitet for høj kvalitet koster kassen.
Så vis folk er friske vil jeg godt smide noget mønt efter jer :) til den tid.
Jeg er rimelig sikker på der bliver solgt rejer på udstillingen , det er som reglen forretninger og entreindtægter der få en udstilling til og løbe rundt ;)



cpg
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 294
Joined: 15 Oct 2011, 10:28
Lokation.: Ølstykke

Re: Udstilling

Post by cpg »

Jeg har været på temmelig mange messer med dyr som omdrejnings punkt. Helt konkret Interzoo stort set hver andet år siden 1984.
Min erfaring er at der nok bliver solgt noget, men sjældent noget til private. På den måde forstået, at der også kommer andre professionelle opdrættere/butikker som laver en deal om at købe alt det som en enkelt udstiller har med. Og ofte til priser som vi andre ikke kan hamle op med.
De færreste udstillere gider have grejet med hjem igen, så det sælges billigt når messen/udstillingen er slut. Det kræver så også at man bliver der til de lukker.

Lige en ting angående kørsel derned. Så kræver tyskerne fra næste år en plakette i forruden, for betalt motorvejs afgift



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Udstilling

Post by monjak2444 »

Jamen jeg synes bare at det kunne være lækkert at få nogle flotte rejer hjem til Danmark,og gerne noget der ikke er mange der har.

Og er stadig intresseret i andre rejer og andet sjov :)

Det var god info cpg :)


mvh

Deniz

User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Re: Udstilling

Post by Bjarne »

Lige en ting angående kørsel derned. Så kræver tyskerne fra næste år en plakette i forruden, for betalt motorvejs afgift.

Ja det er godkendt i Tyskland , men lade os se hvad de siger i EU ;) og ellers overlever jeg nok 10 Euro :D



Post Reply