garnelio nej tak

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: garnelio nej tak

Post by monjak2444 »

lol jeg have sendt garnelio besked via paypal hvor jeg skrev at jeg manglede vare og jeg synes det var for dårligt de ikke svarer på mine mail,så jeg skrev til dem om de ville sende det restende beløb for de vare der ikke er blevet sendt og sjovt jeg sender beskeden igår de svarede idag men de vil ikke betale beløbet.
så nu beder jeg paypal om at afslutte sagen inden jeg eksplodere inden i mit hoved.

her deres besked forresten,google translate gav ikke mening så vis der er en der kan oversætte.
Vielen Dank für ihre Mail, Bitte weisen sie uns den Lieferschein vor , bitte scannen sie diesen uns senden ihn an info@Garnelio.de , die angegebenen Positionen waren devinitiv dabei und sind dennoch lieferbar.


mvh

Deniz

monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: garnelio nej tak

Post by monjak2444 »

bim bam bum så blev den sag ordnet jeg får mine penge tilbage for de varer jeg ikke har modtaget super duper og tak til paypal.


mvh

Deniz

faxe
Rejeholder
Rejeholder
Posts: 104
Joined: 13 Oct 2013, 11:40
Lokation.: 7200 - Grindsted

Re: garnelio nej tak

Post by faxe »

Nu er sagen jo ordnet, men det de skriver til dig er at de ber dig scanne lieferschen / det brev der kom sammen med varerne, og maile det til dem,
de skriver også at de bestillingsnumre (positionen) du reklamerer over definitivt var med.

Har du modtaget en mail fra dem da de afsendte varerne, - kan de evtl. være sendt i 2 pakker, og så den ene er "missing in transit".... :?:

Anyway, du får pengene retur via Paypal, og vi andre ved hvor vi nok ikke lige skal handle.


/ John



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: garnelio nej tak

Post by monjak2444 »

missing in traffic lol jeg har kun fået et trackin nummer og hvorfor sende 2 pakker når det hele kunne være i en lol ,de er fulde af l... :) men mange tak for din oversættelse john :D det er fedt du lige er der når man skal bruge det superfedt.


mvh

Deniz

Jubel-Bille
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 187
Joined: 05 Jun 2013, 17:59
Lokation.: Tåstrup

Re: garnelio nej tak

Post by Jubel-Bille »

Godt det ordnede sig:-)
Og nu ved vi hvor vi sikkert ikke skal handle.

Jeg har planer om at købe fra rendo til foråret.
Dem har jeg ikke læst meget negativt om... Med mindre der kommer en spændende medimport liste....



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: garnelio nej tak

Post by monjak2444 »

nogen gange med rendo har jeg ventet 14 dage maks,men de 2 andre gange jeg har bestilt har det gået vupti altid god indpakning osv.
garnelen tom går der osse en uge til 14 dage men han pakker det super ind og lægger ekstra heatpack vis der er brug for det.


mvh

Deniz

Post Reply