Rendo shrimp :D:D

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
Post Reply
^(kauf)^
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 29
Joined: 28 Oct 2012, 20:14

Rendo shrimp :D:D

Post by ^(kauf)^ »

Hej rejeforum :).

Jeg har (tros meget kritik her på siden) betilte rejer fra tyske RENDO-SHRIMP.
Skal lige siges, det er første gang jeg bestiller fra udlandet :)
Jeg betilte:
10 x cbs "K4"
10 x crs "K4"
10 x snow white
10 x orange sakura

Betilte mandag ca. kl 16:30, tirsdag formiddag fik jeg en besked om det var sendt og fik også et tracking nr. så jeg kunne følge min pakke :)
Idag kl 11, fik jeg så min pakke ( og det var med den billige fragt), alle rejer var i live og da jeg lige talte den havde jeg fået 15 af vær :D.
De var pakket super professionelt og var 22.5 grader da jeg målte vandet.


Alt i alt er jeg mega tilfreds! og kan kun anbefale rendo-shrimp ud fra min oplevelse af dem :D



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Rendo shrimp :D:D

Post by monjak2444 »

hahaha nice tillykke med rejerne og er da glad for du er tilfreds med dem :)

og jeg griner lidt af rendo måske har de opdaget at de danke rejeavlere sider på det her forum og har givet dig ekstra med pågrund af den hårde kritik :D

og udstyr kan jeg godt bestille men mine rejer der foretrækker jeg en god kvalitet nu så vis det ikke det er fra en privat avler så bliver det garnellen tom som altid har leveret kvali varen og vis du har fået en dårlig reje af af ham så for du ekstra med på næste bestilling.

og lad os sige du har klaget over dem så går der en uge eller op til flere uger før du får svar fra dem,selv med et normalt spørgsmål tager det 100 år før der bliver svaret og det tror jeg osse folk er utilfreds med,det ville jeg være.

men lad os se nogle billeder af dine godter og god fornøjelse med dem :D :D

shrimp up :o


mvh

Deniz

Smedn
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 379
Joined: 18 Apr 2014, 21:23
Lokation.: 9000 Aalborg

Re: Rendo shrimp :D:D

Post by Smedn »

Det er ikke nemt at komme i kontakt med dem nej.. Jeg forsøgte at oprette en konto derinde, hvor der skete en fejl. Det er der aldrig kommet en løsning på. Jeg bestilte dog stadig derinde og rejerne er der ikke problemer med. De kom til tiden, der var ingen døde og jeg fik en enkelt ekstra med i købet.



Post Reply