Engelske forhandlere?

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
Post Reply
User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Engelske forhandlere?

Post by Aquahorti »

Er der nogen der har erfaringer med at købe rejer fra UK?
Fruen er ikke så god til dansk og vi er 'faldet' over følgende site som næsten er lokal for hende : http://www.sharnbrookshrimp.co.uk/default.asp. Priserne virker rimelige, selv om man kan finde det billigere her hjemme, er der nogle af arterne jeg ikke har set til salg før (skal jeg være ærlig er det ret mange af dem). Med de nomineringer de har fået kan man vel ikke gå helt galt I byen?



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Engelske forhandlere?

Post by monjak2444 »

jeg ville helt foretrække at købe fra tyskland af istedet,først pågrund af transporten er meget kortere og dernæst ved jeg at jeg altid kan få top kvalitets rejer.

jeg har aldrig købt fra england af men har bestilt masser af gange fra tyskland af.


mvh

Deniz

User avatar
Henrik_Hundslev
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 439
Joined: 01 Oct 2011, 19:24
Lokation.: 6440 Augustenborg

Re: Engelske forhandlere?

Post by Henrik_Hundslev »

Jeg syntes priserne generelt er høje i England...Jeg ville nok foretrække de tyske forhandlere eller privat i Danmark ;) Vi er efterhånden ved at være godt med herhjemme... har kun solgt til england et par gange ikke købt noget derfra....


MVH Henrik
Rejenørd wannabe

cpg
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 294
Joined: 15 Oct 2011, 10:28
Lokation.: Ølstykke

Re: Engelske forhandlere?

Post by cpg »

Som de andre er inde på, er priserne noget høje, for ikke at sige meget høje.
Jeg vil også foretrække at købe fra Tyskland.
Har købt både fra forhandlere og privat i Tyskland. Og skal indrømme at jeg helst køber fra private.
Priserne både hos forhandlere og især private er lavere. Fra private har jeg købt en bunke pinto mischlinger 5 kr. stk.
og flotte King kongs til 25 kr.stk Transporten er også billigere typisk 20 Euro



Post Reply