Rendo Shrimp online shop

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
Post Reply
Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

Jeg har i dag lavet en bestilling hos http://www.rendo-shrimp.de/
Jeg vil prøve at opdatere om kundeoplevelsen, når jeg kan. Der er bestilt planter, rejer, muslinger, snegle og krebs af levende ting. Det er spændende om det hele når frem i levende stand, og hvornår pakken ankommer. Jeg har valgt standard-shipping, da express ville koste omkring 500 kr.

I pakken er der blandt andet en red ruby C-SKY-reje som jeg er ret spændt på at se.
Nu vil jeg i første omgang kontakte dem, og spørge hvor lang tid de ca. tror, der går inden jeg har pakken.

Edit: Betalingen er sket med Paypal samme dag som bestillingen, hvilket forløb smertefrit og er forholdsvis nemt. Man skal blot vente på, at pengene overføres ligesom med en normal bankoverførsel. Jeg har brugt Paypal en del før i tiden, og jeg har aldrig haft problemer. Du skal oprette dig med kontooplysninger, og så har du en konto derinde kort efter.
Last edited by Reja on 03 Oct 2012, 15:07, edited 3 times in total.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

User avatar
Jonas
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 1827
Joined: 25 Sep 2011, 10:55
Contact:

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Jonas »

Spændende med red ruby C-SKY-reje...lad os endelige se billeder, når pakken er ankommet :-)



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

Jonas wrote:Spændende med red ruby C-SKY-reje...lad os endelige se billeder, når pakken er ankommet :-)
Det skal I nok få lov til :D


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

Nu er betalingen overført til Rendo Shrimp, så håber snart at kunne se nogle opdateringer ang. min pakke.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

Endnu ingen opdateringer. Håber snart på et svar på den kontaktformular jeg udfyldte med et spørgsmål i fredags (aften). Jeg kan godt lide, hvis der er lidt kommunikation under handlen, når den kommer så langt væk fra, og det er dyr, det handler om.

-Har udfyldt en ny formular, hvis der skulle være gået noget galt med den anden. Så må de jo bare se bort fra den, hvis de har fået den første.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

Nu fik jeg en mail. Pakken bliver afsendt mandag, fordi de skal holde fødselsdag i dag.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

claus

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by claus »

Reja wrote:Endnu ingen opdateringer. Håber snart på et svar på den kontaktformular jeg udfyldte med et spørgsmål i fredags (aften). Jeg kan godt lide, hvis der er lidt kommunikation under handlen, når den kommer så langt væk fra, og det er dyr, det handler om.

-Har udfyldt en ny formular, hvis der skulle være gået noget galt med den anden. Så må de jo bare se bort fra den, hvis de har fået den første.
Når du nu er så bekymret for de små, hvilket jeg godt kan forstå så vil jeg da håbe at du aligevel valgte at betale for express levering ellers plejer de bare at sende det som post pakke godt nok med DHL men der kan gå op til 4 dage inden den er fremme, det plejer der at gå når jeg får tilbehør hjem dernede fra.



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

claus wrote:
Reja wrote:Endnu ingen opdateringer. Håber snart på et svar på den kontaktformular jeg udfyldte med et spørgsmål i fredags (aften). Jeg kan godt lide, hvis der er lidt kommunikation under handlen, når den kommer så langt væk fra, og det er dyr, det handler om.

-Har udfyldt en ny formular, hvis der skulle være gået noget galt med den anden. Så må de jo bare se bort fra den, hvis de har fået den første.
Når du nu er så bekymret for de små, hvilket jeg godt kan forstå så vil jeg da håbe at du aligevel valgte at betale for express levering ellers plejer de bare at sende det som post pakke godt nok med DHL men der kan gå op til 4 dage inden den er fremme, det plejer der at gå når jeg får tilbehør hjem dernede fra.
Jeg har ikke betalt for express, men jeg ville stadig gerne vide lidt om, hvor lang tid de vurderede, der ville gå, da jeg ikke kender proceduren omkring pakker sendt fra Tyskland. Det er altid rart med en form for bekræftigelse. Specielt når man ikke har handlet i deres shop før. Jeg har købt en del heat packs at sende med, og så håber jeg på det bedste.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

User avatar
mich
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 25 Sep 2011, 09:58
Lokation.: Ølstykke/Sjælland

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by mich »

@Reja, De ser godt nok også flotte ud på billedet de red ruby fra c-sky :) - ser frem til at høre om dine erfaringer.

De gange jeg har bestilt noget fra tyskland med dhl er der typisk gået en 2-3 dage (std. levering), krydser fingere for at alt kommer frem i live :D


Mvh. Mich

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Rendo Shrimp online shop

Post by Reja »

mich wrote:@Reja, De ser godt nok også flotte ud på billedet de red ruby fra c-sky :) - ser frem til at høre om dine erfaringer.

De gange jeg har bestilt noget fra tyskland med dhl er der typisk gået en 2-3 dage (std. levering), krydser fingere for at alt kommer frem i live :D
Jeg er også spændt på at se den:) Og mange tak.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Post Reply