Tropeland webshop (med gratis fragt)

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
Post Reply
Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Reja »

Søgte på nettet efter navnet på noget bundlag jeg havde set, da jeg var i København. Faldt så over denne hjemmeside, hvor der er gratis fragt på alt undtagen akvarier/akvariereoler uden mindstekøb. Nu har jeg bestilt 10 kg. caviar grus (ja, det ligner små perler - caviar). til 55. kr. i alt lige til døren. Det blev sendt afsted i går, så jeg skulle gerne have det mandag. Jeg kommer lige med en opdatering, når jeg har fået det.

Deres udvalg af akvarietilbehør er sådan all around og ikke direkte rejerelateret, men nogle af tingene kan man jo sagtens bruge. Og så er gratis fragt da bare dejligt ;)

http://www.tropeland.dk/


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by caso »

Bortset fra den frie fragt, så tager de da også godt ved, gør de ikke?


Mvh
Carsten

claus

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by claus »

Det er jo derfor fragten er gratis, de tjener det ind på priserne men folk lader sig forblænde på GRATS FRAGT :D



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Reja »

Det er jo så op til den enkelte at bedømme, hvad de vil give eller synes kan svare sig. Skal jeg købe nogen former for grus/bundlag i min hjemby, så bliver det hurtigt over 100 kr. for 10 kg. Plus jeg ikke har nogen bil, så jeg skal selv slæbe det hjem. Så 55. kr. inklusiv alt kan fint svare sig for mig.

Jeg vil ikke kalde det, at jeg lader mig ikke forblænde af gratis fragt - jeg kan godt regne ud, at hvis pengene ikke kommer ind det ene sted, så skal de ind et andet. Og det tror jeg de fleste kan.
Last edited by Reja on 27 Oct 2012, 20:56, edited 2 times in total.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Reja »

caso wrote:Bortset fra den frie fragt, så tager de da også godt ved, gør de ikke?
Men jo, jeg kiggede f.eks. på deres foder - og det er halvdyrt. Generelt synes jeg dog at foder er dyrt, så er det næsten lige meget hvor.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Reja »

Glemte lige at få opdateret. Jeg fik gruset ret hurtigt, og det var pakket ind i kasse og sådan nogle luftpuder, så der var intet der.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

Studtmund
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 20
Joined: 28 Oct 2012, 21:45

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Studtmund »

Tropeland Skanderborg kan kun anbefales. Jeg har næsten købt alle mine dyr der!
Det er dygtigt personale, Og god betjening måske lidt små dyrt men fantastisk alligevel.
:D

Hilsen Studtmund



Reja
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 206
Joined: 14 Sep 2012, 15:52

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by Reja »

Studtmund wrote:Tropeland Skanderborg kan kun anbefales. Jeg har næsten købt alle mine dyr der!
Det er dygtigt personale, Og god betjening måske lidt små dyrt men fantastisk alligevel.
:D

Hilsen Studtmund
Ja, det er ærgerligt, at det ligger så langt væk - jeg elsker at ose i dyreforhandlere.


Rejeforum - når rejer ikke længere er noget, man bare spiser.

BoeBoe
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 12 Apr 2013, 10:46
Lokation.: Ikast
Contact:

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by BoeBoe »

Jeg har været i forretningen, og den er ganske udemærket.
Vil ikke sige, at de er dyre.
Var dernede for at købe nogle fisk, Sterbai, og der kunne de sagtens være med, fik 9 stk. for 300,-, det må da siges at være en ok pris.
At der så smuttede en CRS reje med i posen, ganske gratis, ja det var jo ikke lige beregnet..
Det var så også dette, der satte gang i vores reje sjov.
Deres udvalg i rejer er kun til husbehov, men hvem ved, hvis efterspørgslen bliver større..



SusSkovgaard
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 274
Joined: 19 Sep 2012, 22:46
Lokation.: Holbæk
Contact:

Re: Tropeland webshop (med gratis fragt)

Post by SusSkovgaard »

Syns det er en ganske udemærket butik og deres personale er super søde og vidende ellers blir man sendt videre til en der ved i butikken, de er tit billige med deres bundlag billigere end alle andre så at sige :D men det er vist når de køre tilbud ?

De er også ok med deres priser på rejer bryder mig bare ikke om at jeg ikek ved hvad jeg får når det er fra en alm. dyrehandel, jeg ved så de får deres rejer fra sverige men hvor de får dem fra ved jeg ikke. De skriver ikke nogen gradulering men ringer man og spørger siger de at det er A-B grade så. Men det er en god side at holde øje med sådan en gang om ugen/måneden de har tit nogle gode tilbud :D


MVRH (MangeVenligeRejeHop)
Sus

Post Reply