Garnelen-tom.de

Her kan du som bruger dele dine erfaringer med forhandlere af rejer, planter og udstyr, såvel danske som udenlandske.
Der er IKKE tale om "annonceplads" for forhandlere.
MikeMBC
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 234
Joined: 21 Sep 2013, 08:07

Re: Garnelen-tom.de

Post by MikeMBC »

Jaa de kommet i fredag :) ingen døde ..

Mine 19 Taiwan Bee lever godt i deres nye hjem :) synes det går rigtig godt nårman tænker pådet er første gang jeg prøver dem :)

Mine golden tiger er der godt nok liv i :) de hygger sig meget :)

Kan varmt anbefale ham :)



BoeBoe
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 12 Apr 2013, 10:46
Lokation.: Ikast
Contact:

Re: Garnelen-tom.de

Post by BoeBoe »

Det lyder rigtiggodt, tillykke med dem.

Håber vi får lidt billeder på et tidspunkt..



Louisjunker
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 22
Joined: 03 Feb 2014, 10:21

Re: Garnelen-tom.de

Post by Louisjunker »

Hej!

Er der nogle der har erfaring med afbestilling?
Jeg har nemlig bestilt en ordre, og har sidenhen valgt at oprette en paypal konto, og vil betale over den.
Da bankoverførsel slet ikke er til at finde ud af i min netbank...
Skal jeg bare sende en besked til dem? Hvis ja, hvor gode er de så til engelsk? :D

Vh.
Louis Junker



BoeBoe
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 255
Joined: 12 Apr 2013, 10:46
Lokation.: Ikast
Contact:

Re: Garnelen-tom.de

Post by BoeBoe »

De er gode til engelsk, så bare skriv, hurtigst muligt til dem..

Men hvis du ikke har betalt endnu, kan du jo bare ændre betalingsmetode, de sender ikke noget, før det er betalt, eller pengene står på PayPal..
Køb aldrig noget på nettet som bankoverførsel, så find hellere en anden at købe fra.

Børge



charlie
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 1
Joined: 10 Oct 2014, 15:29

Re: Garnelen-tom.de

Post by charlie »

handler ikke med dem mere bestildte i søndags og betalte 2 minuter efter pengene var hævet føst odnsdag blev de hentet af dhl og nu er de stadig i Tyskland ikke ok :cry:



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Garnelen-tom.de

Post by monjak2444 »

hej charlie det er meget normalt tror jeg,når man bestiller fra tysklandjeg bestilte den 1 og fik først mine ting igår,det kan osse have noget med de tyske helligdage at gøre,det er derfor mine var forsinket.

men tom er ellers en rigtig god forhandler med høj kvalitet,det dårlige ved tom synes jeg at når han sender med dhl fra tyskland så overtager postdanmark.


mvh

Deniz

faxe
Rejeholder
Rejeholder
Posts: 104
Joined: 13 Oct 2013, 11:40
Lokation.: 7200 - Grindsted

Re: Garnelen-tom.de

Post by faxe »

Der står faktisk på hans hjemmeside at levende dyr til udlandet kun sendes mandag & tirsdag, så hvis de først er afsendt onsdag,
så ville jeg da kontakte ham.

Kan godt være de først ville blive afsendt ugen efter, men hvis jeg skulle bestille dernede fra, så ville jeg nok skrive i kommentarfeltet
at de skulle sendes mandag, pga. den lange transport herop.

At DHL forsendelser overgår til PostDK når de kommer her til landet tror jeg nok ligger lidt uden for hvad Tom har indflydelse på.. ;)

/ John



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Garnelen-tom.de

Post by monjak2444 »

jah john jeg ved godt det ikke har noget med tom at gøre når han sender med dhl og pdanmark overtager pakkerne :) men det er bare nedtur når man ved hvordan postdanmark behandler deres pakker,der må jeg sige der er ups noget af det mest professionele selvom de er klædt i lortebrunt :)men så på den anden side at arbejde for ups damn de har regler for alt.


mvh

Deniz

User avatar
Rejesalg.dk
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 33
Joined: 21 Sep 2014, 18:35
Lokation.: København
Contact:

Re: Garnelen-tom.de

Post by Rejesalg.dk »

Alt hvad der er sendt med dhl er slet ikke sendt med dhl , det er det tyske postvæsen der fragten pakken op til den danske grænse hvor den så er overgivet til post danmark , det er helt normalt at pakker sendt med dhl til udlandet går via det postvæsen der er i landet, det er faktisk kun store pakker der skal med fragtmand som dhl selv tager sig af.
Det er nu ikke kun postdanmrk der kaster lidt med pakkerne det gør alle fragtfirmaer og når rejerne bare er pakket ordentligt ind sker der intet , det er jo ikke sprængstof der sendes, og rejer kan sagtens klare en rystetur, det er jo kun et par gange pakken omlastes så det er jo ikke sådanne de centrifugeres hele vejen op til danmark.


http://www.rejesalg.dk , salg af rejer, mos, special gødning til reje akvarier samt en smule tilbehør.
Pris garanti på alle rejer. Finder du dem billigere andet sted matcher jeg prisen plus ekstra 10% rabat.

jawbreakingtrucker
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 30
Joined: 17 Sep 2014, 02:28
Lokation.: Nummer Alslev

Re: Garnelen-tom.de

Post by jawbreakingtrucker »

Jeg har arbejdet 11år i transportbranchen. ALLE fragtfirmaer smider med pakkerne! Nogle lagerarbejdere og chauffører er ski..-ligeglade med hvordan de behandler folks sager :x mens andre chauffører (deriblandt undertegnede) og lagerarbejdere behandler godset på en god og forsvarlig måde.
Det kan der ikke laves om på! :?
Derudover kan jeg jo fortælle at DHL ER det tyske postvæsen... Det er i hvert fald dem der ejer DHL. ;)


retsis ti esool ro ti evoM

Post Reply