Hejsa..
Som overskriften lyder vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer med køb af CRS/CBS ved Tom. Jeg overvejer på et tidspunkt at købe lidt nyt blod til min stamme, men vil ikke hvis farverne ikke er flotte på dem. Altså ved godt at de ikke bliver Pure Red/Black Line farvet, men skal ikke være sådan at de er halvgennemsigtige eller at der er "tværet" rødlige nuancer ned i den hvide del på rejen.
Jeg har specifikt kig på K14 rejer.
Vh
Dorthe
Garnelen-Tom erfaringer med CRS? :)
-
- Rejefreak
- Lokation.: 8260 Viby J/Århus Syd
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
Re: Garnelen-Tom erfaringer med CRS? :)
har aldrig købt crs fra gtom af men kan kun forestille mig de er flotte,han plejer ikke at sælge skrald selvom jeg ikke er helt tilfreds med de bloody mary's jeg købte,men man kan jo heller ikke vinde hver gang :)har godt nok 20-30 unger tilbage af dem som jeg skal få flotte igen
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejefreak
Okay. Jamen det er selvfølgelig et okay udgangspunkt. Håber nu der vil komme lidt på banen som har købt CRS/CBS ved hammonjak2444 wrote:har aldrig købt crs fra gtom af men kan kun forestille mig de er flotte,han plejer ikke at sælge skrald selvom jeg ikke er helt tilfreds med de bloody mary's jeg købte,men man kan jo heller ikke vinde hver gang :)har godt nok 20-30 unger tilbage af dem som jeg skal få flotte igen
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår
Hej Dorthe
Jeg købte 15 af hans PRL CRS, dem til ca 4€ stk.
De fleste af dem er rigtigt fine med gode dækkende farver. Der er dog en enkelt der fremstår lidt "pink" i det hvide. Jeg syntes det er nogle flotte CRS til prisen. Mener jeg læste på Toms side at det er nogle han har sorteret fra hans K14 stamme. Så jeg tænker de K14 er endnu flottere
/Kasper
De fleste af dem er rigtigt fine med gode dækkende farver. Der er dog en enkelt der fremstår lidt "pink" i det hvide. Jeg syntes det er nogle flotte CRS til prisen. Mener jeg læste på Toms side at det er nogle han har sorteret fra hans K14 stamme. Så jeg tænker de K14 er endnu flottere
/Kasper
-
- Rejefreak
Tak for din erfaringsudveksling det lyder ikke som om det er helt farligt at købe en 10 stykker ved ham. Havde hans K14 Mosura Crown (smiley head) i tankerneAahald wrote:Hej Dorthe
/Kasper
Shriiiiimps weee =) der er så meget kærester ikk forstår