Akvariemesse køge

Almen snak om rejer - Alt andet
lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Hejsa folkens, er der nogle der ved om der kommer en messe i køge i år 2016 ?:) på forhånd tak



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Akvariemesse køge

Post by d9ha »

Seneste udmelding fra Michael i (februar), er at han ikke kommer til at arrangere den


Mvh
Henrik

lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Okay det var en skam :) bare man havde tid og overskub til af stå for sådan en weekendet :)



User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Akvariemesse køge

Post by caso »

Ja, det er lidt ærgerligt at der ikke rigtigt er nogen messer øst for Storebælt. Herovre vest på har vi jo to :)


Mvh
Carsten

lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Ja var med til vejle i sidste weekend og fik hyggede og brugt penge :)



User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Akvariemesse køge

Post by caso »

lasse2600 wrote:Ja var med til vejle i sidste weekend og fik hyggede og brugt penge :)
Vejle var bedre i år end nogensinde før, set med reje-øjne. Der plejer ikke at være meget spændende ud over det Henrik har med. I år var der også et par tyske stande med lidt spændende, men jeg synes stadig at der er plads til forbedring ;) Jeg fik købt lidt orange neocaridina og nogen pinto mischlinge. Jeg har genopdaget glæden og udfordringen ved at opdrætte neocaridina, så nu skal der prøves med en ny variant. Pinto mischlinge var så billige at jeg blev fristet over evne, og må så til at forsøge mig med pintos. Skal lige have sat et akvarium op til dem - i mellemtiden hygger de sig med mine alm. Taiwans.

Jeg er spændt på om Skive messen bliver til noget i år. Der har været lidt røre i Skive Akvarieforening, men seneste melding har været at messen fortsætter som altid.


Mvh
Carsten

cpg
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 294
Joined: 15 Oct 2011, 10:28
Lokation.: Ølstykke

Re: Akvariemesse køge

Post by cpg »

Hvad gav du for de Pinto mischlinge?



User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Akvariemesse køge

Post by caso »

20kr stykket.


Mvh
Carsten

Simba
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 17
Joined: 19 Mar 2016, 13:57
Lokation.: Frederikssund

Re: Akvariemesse køge

Post by Simba »

"Åbne døre Rejedage" kunne være et alternativ til messerne. En specifik weekend hvor nogle af forumets rejeholdere åbner deres døre med henblik på at vise nogle af alle de prægtige rejeverdener der findes heriblandt.



mokinimca
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 63
Joined: 17 May 2015, 08:54

Re: Akvariemesse køge

Post by mokinimca »

Simba wrote:"Åbne døre Rejedage" kunne være et alternativ til messerne. En specifik weekend hvor nogle af forumets rejeholdere åbner deres døre med henblik på at vise nogle af alle de prægtige rejeverdener der findes heriblandt.
Lige præcis "rejemøder" rundt om i landet begynder jeg at se nogle stykker af i diverse facebook grupper. Super initiativ. Har selv kun været til en enkelt og det var super hyggeligt.
Det er blot at tage initiativ til at få det startet :)



Post Reply