Akvariemesse køge

Almen snak om rejer - Alt andet
monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Akvariemesse køge

Post by monjak2444 »

d9ha wrote:
monjak2444 wrote:
fin samling hvordan ser dine Green jade ud henrik.
Jeg arbejder stadig med dem. Nogle er lidt for gullige i det efter min smag.
cool nok du må sige til når du for dem flotte så er jeg på :)


mvh

Deniz

lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Skuffet over køge messe så vil jeg næsten hellere køre 4 timer til Vejle :(



User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Re: Akvariemesse køge

Post by Bjarne »

Så har Daniel og jeg stået på Køge messen dag 1 , jeg kan kun give lasse 2600 ret , ærgerlig de ikke kunne fylde begge haller , men de mennesker der kom har da handlet ok hos os to , syntes jeg , så må vi se hvordan i morgen går :D



lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Fik da os selv købt de ting jeg kom efter men var sku godt nok skuffet da jeg først gav 240kr for mig min kæreste og min mor også var det under en ""kvart " halv med fisk og en helt tom hal men aktion som ikke rigtig havde noget godt at byde på for mig :)



User avatar
Bjarne
Rejeexpert
Rejeexpert
Posts: 166
Joined: 26 Dec 2013, 02:01
Lokation.: Slagelse

Re: Akvariemesse køge

Post by Bjarne »

lasse2600 wrote:Fik da os selv købt de ting jeg kom efter men var sku godt nok skuffet da jeg først gav 240kr for mig min kæreste og min mor også var det under en ""kvart " halv med fisk og en helt tom hal men aktion som ikke rigtig , havde noget godt at byde på for mig :)
Jeg tror problemet er for dyre stande og så skal man måske ud og lave noget opsøgende arbejde hos de forskellige forretninger , og for og hive nogle flere besøgene ind skal man i god tid ud og reklamere på de forskellige akvarium forum , og lavere indgangs priser ;)



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Akvariemesse køge

Post by monjak2444 »

yup der var ik meget at komme efter på køgemessen desværre,men men fik da en hurtig hyggelig snak med d9ha,bjarne og kylmann godt at se vi har et par stykker derude der hjælper til med at forøge vores hobby.


mvh

Deniz

lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Ja syntes måske 80kr er lige i overkanten og ja en masse reklame rundt omkring så tror jeg os sakkens det kunne blive godt :)
Kan huske får et par år siden da jeg var på messe i Køge så var der skulle mange , både stader og besøgende



User avatar
caso
Site Admin
Site Admin
Posts: 993
Joined: 14 Nov 2011, 12:17
Lokation.: Viborg

Re: Akvariemesse køge

Post by caso »

Ærgerligt at høre. Mon ikke Vejle messen bliver bedre.


Mvh
Carsten

lasse2600
Rejebegynder
Rejebegynder
Posts: 60
Joined: 12 Dec 2015, 17:42
Lokation.: Glostrup

Re: Akvariemesse køge

Post by lasse2600 »

Det håber jeg overvejer at køre der over men ved ikke lige hvornår der er ?:)



d9ha
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 372
Joined: 03 Nov 2011, 14:14
Lokation.: Esbjerg

Re: Akvariemesse køge

Post by d9ha »

Vejle er 25-26 februar 2017.

Kunne forstå på arrangørerne, at de gerne ville lave messen igen næste år, hvor de forhåbentlig vil kunne lokke flere forretninger og private til at deltage. Tror også, at stadepriserne har afskrækket de private med mindre opdræt, men lad os se om ikke det bliver et anderledes set-up til næste år. Kan kun opfordre til at bakke op om messen både som køber og sælger. Fik også selv solgt helt godt, så er for min del tilfreds. Men udbud og antal besøgende kunne have været bedre.
Til gengæld var rejebusiness rigtig stærkt repræsenteret. ud over de førnævnte havde næsten alle private medbragt rejer af en eller anden form, og der var stort set ikke den type reje man ikke kunne købe (jaja, i nørder, kan selvfølgelig nævne de første 10-15 stykker), men det var et rigtigt fint udbud og gode kvaliteter jeg så.


Mvh
Henrik

Post Reply