CIPS 2019

Billeder og video af aquascapes
Post Reply
User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

CIPS 2019

Post by Aquahorti »

Resultaterne fra IAPLC 2019 er kommet og Fruen slog mig ganske eftertrykkeligt. Vi kan ikke vise de scapes endnu, men jeg har taget et par billeder af en andet scape som jeg deltager i CIPS 2019 med. Billedet er taget lidt nedefra hvorfor man ikke kan se alt, samt at jeg holder det i mine hænder.
Scapet er et eksperiment fra min side, hvor jeg har øvet mig i at lave scapes til live aquascaping konkurrencer. Billedet er taget ca 3 timer efter at jeg har færdiggjort scapet og jeg brugte et par timer på at sætte det op.
Det har self. tage mere end totalt 5 timer at få alt på plads, der har været en del planlægning og nogle af planterne har groet i flere måneder i større akvarier og er så blevet udvalgt et par dage før jeg lavede det endelige scape.
After shoot fun
After shoot fun
fullsizeoutput_3f.jpeg (849.48 KiB) Viewed 9776 times
Nu mangler jeg bare at tage billederne af mit AGA scape (om 2 uger) og derefter er det igang med et par scapes til EAPLC.

Næste år skal Fruen og jeg deltage i min. 5 konkurrencer måske 6 hver, så vi kommer til at lave ca 8 scapes hver til det. Af samme grund er vi begyndt at sætte nogle akvarier op hvor vi har planter og rejer i, som kommer til at fungerer som vores eget lager når vi sætter scapes op og tager dem ned igen.

Jeg håber dette kan være med til at få flere til at aquascape så vi kan få en større gruppe af aquascapers her i DK.



kylmann
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 326
Joined: 23 Mar 2014, 21:13
Lokation.: Køge

Re: CIPS 2019

Post by kylmann »

Det ser godt ud, men Rejerne lokker mere end det flotte de går i ;)



Post Reply