hvilke sten til sulawesi akvarie.
-
- Rejeyngel
- Lokation.: 7200 Grindsted
hvilke sten til sulawesi akvarie.
Hvilke sten kan jeg bruge i et sulawesi akvarie uden at det ændrer vandværdierne for meget. og som der er godt mulighed for at der vil gro alger på?
Mvh Alex
Mvh Alex
Re: hvilke sten til sulawesi akvarie.
Det du lige har ved hånden, og synes ser pænt ud. Kalksten kan dog godt hæve hårdheden noget.
Læg dem i vidueskarmen i en balje vand en månedstid, så er der der gang i algerne fra dag 1.
Læg dem i vidueskarmen i en balje vand en månedstid, så er der der gang i algerne fra dag 1.
Mvh
Henrik
Henrik
-
- Rejeyngel
Okay mange tak tak. Men skal det helst være hvide sten? Her tænker jeg om alger bedst gror på hvide sten.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
jeg tror det er ligemeget med farven vis du bruger henriks metode i vindueskarmen.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
-
- Site Admin
er det de forstenet blade du bruger du købte af mig,vis det er dem du har tænkt dig at bruge ville jeg nok vælge nogle sten med en flad overflade eller nogenlunde flad ellers kan du bruge dragesten hedder de vist de skulle ikke hæve hårdheden i dit vand.
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Okay. Jamen det var faktisk dem jeg havde overvejet. Må lige prøve at søge lidt på de andre sten.
-
- Site Admin
bliver spændene at se dit projekt og hvilke rejer skal du have og der er vidst noget med at arter fra sulewesi ikke krydser med hinanden så man kan have flere arter i et akvarie fra samme sø selvfølgelig
mvh
Deniz
Deniz
-
- Rejeyngel
Regner med det bliver caridina harlekin og caridina striata ind til videre. Men nu skal akvariet lige køre ind den næste måneds tid. Har kun prøvet kardinal rejer af sulawesi'erne så pt læser læser og læser jeg alt hvad jeg kan om dem.
-
- Site Admin
ja man kan læse sit hoved af om rejer fra sulewesi og bliver fedt at følge glæder mig helt nu
mvh
Deniz
Deniz