Chris Lukhaup til Vejle

Almen snak om rejer - Alt andet
Krølle
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 5
Joined: 15 Aug 2017, 22:44
Lokation.: Vorbasse

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by Krølle »

ADA har også stand på Vejle Akvariemesse. Der vil være aquascape workshop både lørdag og søndag.



Krølle
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 5
Joined: 15 Aug 2017, 22:44
Lokation.: Vorbasse

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by Krølle »

Jeg har desværre lige modtaget en mail fra Chris Lukhaup, som skriver at han er nød til, at melde afbud til dette års Vejle Akvariemesse.

Jeg knokler med at finde en anden foredragsholder, og melder du så snart jeg har nyt.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by monjak2444 »

:cry: :cry: håber du finder en anden god foredrags oplæser tak for opdateringen.


mvh

Deniz

User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by Aquahorti »

Krølle wrote:ADA har også stand på Vejle Akvariemesse. Der vil være aquascape workshop både lørdag og søndag.
Ved du hvem det er der scaper? Jeg vil antage det er Jurijs mit JS eftersom han arbejder for ADA med matriale, samt hans projekt med Tropica for dette års Interzoo messe i maj hvor han har scapet akvarierne og tager til Egå for at vedligeholde dem på ugentlig basis.



User avatar
Aquahorti
Rejefreak
Rejefreak
Posts: 515
Joined: 10 Aug 2016, 20:55
Lokation.: Mellem tvende have

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by Aquahorti »

Krølle wrote:Jeg har desværre lige modtaget en mail fra Chris Lukhaup, som skriver at han er nød til, at melde afbud til dette års Vejle Akvariemesse.

Jeg knokler med at finde en anden foredragsholder, og melder du så snart jeg har nyt.
Jeg ved at det er kort varsel, men hvorfor ikke lave en liste her ind med private avlere som det kunne være interessant at få tips og triks fra. Jeg er sikker på at der er dygtige avlere som ikke er kendte som foredragsholderer som ville være interesserede og interessante.



Krølle
Rejeyngel
Rejeyngel
Posts: 5
Joined: 15 Aug 2017, 22:44
Lokation.: Vorbasse

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by Krølle »

Det er med stor glæde at vi kan fortælle, at Daniel Konn-Vetterlein har sagt ja til at komme og fortælle om en fangstrejse til Bolivia på lørdag under Vejle Akvariemesse.

Vi er meget glade for at Daniel har kunne springe til, på så kort varsel, efter at vi mandag fik afbud fra Chris Lukhaup.

Vi er i kontakt med Chris, og håber at få en aftale om et foredrag på et senere tidspunkt.



monjak2444
Site Admin
Site Admin
Posts: 4499
Joined: 08 Apr 2012, 02:22
Lokation.: hvidovre

Re: Chris Lukhaup til Vejle

Post by monjak2444 »

fedt du fik en anden til at steppe op krølle kan i have en smuk messe og et lækkert foredrag :)


mvh

Deniz

Post Reply