Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white
Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white
Hej i forumet
Er der nogen som ved hvor længe Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white kan overleve i en 2l breeding box med moss, for jeg fik lige 10 stykker til en god pris, men akvariet de skal gå i er ikke kørt helt ind endnu og det er jo bare med at slå til når tilbudet er der
Er der nogen som ved hvor længe Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white kan overleve i en 2l breeding box med moss, for jeg fik lige 10 stykker til en god pris, men akvariet de skal gå i er ikke kørt helt ind endnu og det er jo bare med at slå til når tilbudet er der
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Re: Neocaridina cf. zhangjiajiensis var. white
Hej Lars
Det lyder super godt, for lige nu hænger de på mit rili akvarie og jeg regner med at de skal være der i ca 10 til 14 dage, så det er lidt længe uden at fodre, men hvis det ikke går, så må jeg jo finde på et eller andet til dem
Det lyder super godt, for lige nu hænger de på mit rili akvarie og jeg regner med at de skal være der i ca 10 til 14 dage, så det er lidt længe uden at fodre, men hvis det ikke går, så må jeg jo finde på et eller andet til dem
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
hvordan er det akvarie der ikke er helt indkørt ? .. ville nok overveje om de ikke kunne gå deri i stedet.. de er vist rimeligt hårdføre..
HejSilasus wrote:hvordan er det akvarie der ikke er helt indkørt ? .. ville nok overveje om de ikke kunne gå deri i stedet.. de er vist rimeligt hårdføre..
Det er fordi jeg bruger akadema som bundlag og det er noget ustabilt i vandværdierne, specielt pH som svinger mellem 5 - 7,8 og efter jeg har brugt det i mine andre reje baljer, så ved jeg at det tager ca 1½ - 2½ md før de bliver rimelige stabile.
Men hvis de kan klare de store udsving i ph, så kan jeg måske godt putte dem i, lige pt ligger pH på 5,8 - 6,0 & mS på 206
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Hej
Så er der lige lidt opdate, for nu har rejerne gået i yngle boxen siden mit første indlæg, så lidt længere tid end jeg havde forventet, men der har ikke været nogen problemer overhovede, alle lever stadigvæk og der er tilmed 3 hunner der går med æg, så det kan de altså godt klare
Men nu er deres akvarie klar til indflytning og vil kommer derover i på fredag.
Her er lige et billede af deres nye hjem og den ene hun med æg.
Så er der lige lidt opdate, for nu har rejerne gået i yngle boxen siden mit første indlæg, så lidt længere tid end jeg havde forventet, men der har ikke været nogen problemer overhovede, alle lever stadigvæk og der er tilmed 3 hunner der går med æg, så det kan de altså godt klare
Men nu er deres akvarie klar til indflytning og vil kommer derover i på fredag.
Her er lige et billede af deres nye hjem og den ene hun med æg.
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
- Henrik_Hundslev
- Rejefreak
- Lokation.: 6440 Augustenborg
Hold da op det ser super godt ud. Der får de det helt sikkert godt
MVH Henrik
Rejenørd wannabe
Rejenørd wannabe
Mange tak for ros'en og jeg er da også selv rimelig godt tilfreds med det lige bortset fra lidt trådalger i bund planterne, men dem håber jeg rejerne tager sig af
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk
Du har virkelig fået indrettet det akvarie flot Heldige rejer
Rigtig flot indrettet... !!!
Det skal de nok blive glade for og tillykke med æggene.
Så må vi håbe, at de ikke smider dem, når de nu kommer i nye omgivelselser.
Hey JonasJonas wrote:Rigtig flot indrettet... !!!
Mange tak for ros'en.
Nu har de været i akvariet siden lørdag og de ser ud til at nyde deres nye hjem og alle 3 hunner har stadigvæk deres æg
Mvh Johnny
www.akvariehytten.dk
www.akvariehytten.dk