Hvilke fisk kan man få som nybegynder
-
- Rejeyngel
- Lokation.: Jeg bor i Holte i danmark
Re: Hvilke fisk kan man få som nybegynder
Tak for alle jeres svar!!
Nu kommer jeg med et lidt dumt spørgsmål : skal man tage planten ud af formen når den skal i akvariet ??
Nu kommer jeg med et lidt dumt spørgsmål : skal man tage planten ud af formen når den skal i akvariet ??
-
- Rejeyngel
- Lokation.: Jeg bor i Holte i danmark
Hej allesammen
Ville høre om jeg kunne have:
10 tetra neon
10 rød krystal
6-7 platy rød koral
Og hvis det kan lade sig gøre hvilke fisk kunne så komme i ?
Havde tænkt på noget småt. Andet spørgsmål: passer pH-værdien og temperaturen egentlig ??
Ville høre om jeg kunne have:
10 tetra neon
10 rød krystal
6-7 platy rød koral
Og hvis det kan lade sig gøre hvilke fisk kunne så komme i ?
Havde tænkt på noget småt. Andet spørgsmål: passer pH-værdien og temperaturen egentlig ??
Det er lige på grænsen i forhold til anbefalingerne, men hvis man er konsekvent mht rengøring skulle man kunne gå over anbefalingerne (spørgsmålet er så om man er det når man tager på ferie i to uger).
Husk også at platyer yngler, og ynglen selvsagt tæller med i bioload, så der kan man også hurtigt komme i problemer hvis man har glade fisk
Husk også at platyer yngler, og ynglen selvsagt tæller med i bioload, så der kan man også hurtigt komme i problemer hvis man har glade fisk
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
har du overvejet neocaridina da de er meget mindre sarte og vis fisken kan gabe over rejen så går den efter den,og ærgeligt at bare få spist sine krystal rejer.
og en anden ting vis du har nok gemmesteder så klarer de den nok men syndt du for dem aldrig at se på grund af de gemmer sig fra fiskene.
og en anden ting vis du har nok gemmesteder så klarer de den nok men syndt du for dem aldrig at se på grund af de gemmer sig fra fiskene.
mvh
Deniz
Deniz
Tror jeg får lidt ekstramonjak2444 wrote:har du overvejet neocaridina da de er meget mindre sarte og vis fisken kan gabe over rejen så går den efter den,og ærgeligt at bare få spist sine krystal rejer.
-
- Site Admin
- Lokation.: hvidovre
det ser dælme godt ud holst hun er en tyksakHolst01 wrote:Tror jeg får lidt ekstramonjak2444 wrote:har du overvejet neocaridina da de er meget mindre sarte og vis fisken kan gabe over rejen så går den efter den,og ærgeligt at bare få spist sine krystal rejer.
IMG_2642.JPG
IMG_2641.JPG
mvh
Deniz
Deniz
Ja, hun er fin. To hunner med æg ud over det hele!det ser dælme godt ud holst hun er en tyksak
De yngler godt i min balje..
- Attachments
-
- IMG_2663.JPG (694.07 KiB) Viewed 19674 times